Fani gier FPP powinni sobie w kalendarzu przyszły wtorek, czyli 22 sierpnia. To właśnie wtedy nastąpi premiera nowego Quake Champions. Początkowo na przygotowanych przez studio Bethesda arenach będą mogli zmierzyć się gracze, którzy zdecydują się na wydanie niecałych 30 dolarów na Champions Pack, który będzie dostępny w formie wczesnego dostępu na platformie Steam oraz launcherze Bethesda.net.

Oczywiście Quake Champions będzie dostępny również za darmo wraz z systemem mikropłatności, ale to nastąpi później. Jednak Ci z Was, którzy zdecydują się na sięgnięcie do kieszeni, nie powinni obawiać się skoku na kasę. Testy beta nowego shootera od id Software zaczęły się kilka miesięcy temu, wiec powinniście spodziewać się dopracowanego produktu. Całkiem prawdopodobne jest, że deweloperzy nie skończyli jeszcze prac nad systemem mikropłatności. Studio pewnie też obawia się zbyt dużego zainteresowania nowym produktem, co mogłoby negatywnie odbić się na wydajności serwerów. Problemy z rozgrywką w pierwszych dniach po premierze na pewno zniechęciłyby wielu potencjalnych graczy, tj. klientów.

Champions Pack do Quake Champions zawierać będzie wszystkich 11 dostępnych czempionów.

Oczywiście gracze otrzymają również postacie, które pojawią się w grze po 22 sierpnia. Studio obiecuje, że do końca 2018 roku zostanie dodanych jeszcze przynajmniej 6 czempionów. Ci, którzy zdecydują się na darmową wersję Quake Champions, będą musieli odblokowywać poszczególne postacie za pomocą zdobywanej w grze waluty. Oczywiście możliwe będą również mikropłatności. Na początku Champions Pack będzie przeceniony o 25% (cena detaliczna to 40 dolarów), więc jest to dość uczciwa oferta. Nowy Quake jest grą dynamiczną, więc sporo osób liczy na to, że nowa pozycja przyjmie się w świecie e-sportu.

Źródło: Bethesda Software

Bernard to redaktor naczelny SpeedTest.pl. Jest analitykiem i pasjonatem gier. Studiował na Politechnice Wrocławskiej informatykę i zarządzanie. Lubi szybkie samochody, podróże do egzotycznych krajów oraz dobre książki z kategorii fantastyka.