Internet aż roi się od nonsensów na temat działania firm z rynku telekomunikacyjnego. Operatorzy cały czas muszą walczyć z powtarzanymi w sieci stereotypami, które nie mają odzwierciedlenia w rzeczywistości. Dlatego właśnie T-Mobile wystartował z akcją marketingową BEZ NONSENSÓW. Jakie mity obala operator?

Akcja prowadzona jest przez konkretnego operatora. Jednak T-Mobile podkreśla, że takie same nieprawdziwe informacje wypisywane są na temat każdej z działającej w Polsce sieci. Przykładowo uważa się, że firmy telekomunikacyjne preferują nowych klientów, dla których cały czas przygotowują coraz to atrakcyjniejsze promocje. Internauci mają również zastrzeżenia co do czasu oczekiwania na konsultanta przy dzwonieniu na infolinię. Nie wspominając już o nieporadnej obsłudze klienta biznesowego. Jednak to wszystko są niepoparte faktami mity. T-Mobile przygotował kontrargument na każdy stawiany zarzut. Nas jednak interesują przede wszystkim nonsensy dotyczące internetu mobilnego.

T-Mobile podkreśla, że ma szybki internet mobilny

Z komentarzami zamieszczanymi w internecie jest jeden problem. Niestety przeważają w nich opinie negatywne. Użytkownicy mają to do siebie, że jak coś nie działa zgodnie z ich oczekiwaniami, to chętnie dzielą się swoimi spostrzeżeniami z innymi osobami. Z kolei osoby zadowolone z jakości świadczonej usługi nie czują potrzeby dzielenia się taką informacją z resztą świata. W takich przypadkach z pomocą przychodzi statystyka. Użytkownicy naszych aplikacji na bieżąco monitorują jakość polskiego internetu. Wykonane przez Was testy pokazują, że mamy w Polsce dość szybki internet mobilny. Średnie prędkości pobierania danych na poziomie 20 Mbit/s są naprawdę dobrym wynikiem.

Operator zmierzył się również z nonsensem dotyczącym szybko wyczerpujących się pakietów danych. Dziś mało kto korzysta z niewielkich pakietów, które wyczerpują się po kilkunastu minutach. Większość osób korzysta obecnie z gigabajtowych paczek, które spokojnie starczają na cały miesiąc swobodnego korzystanie z internetu w smartfonie. Dodatkowo T-Mobile uruchomiło usługę „Wideo bez limitu danych”. Pozwala ona na nieograniczone korzystanie z wybranych przez operatora usług wideo (m.in. YouTube i Netflix).

Więcej informacji o telekomunikacyjnych nonsensach znajdziecie na stronie internetowej operatora. Pierwsza faza komunikacji potrwa do 2 kwietnia 2019 r.

Źródło: T-Mobile

PJ
Przemek jest mózgiem operacyjnym SpeedTest.pl. Studiował na Politechnice Wrocławskiej elektronikę i telekomunikację. Zarządza projektami IT, relacjami z klientami oraz nadzoruje procesy rozwoju. Prywatnie zaangażowany w rodzinę, wsparcie różnych działalności charytatywnych i projekty ekstremalne.