Serwisy internetowe mają to do siebie, że co jakiś przechodzą modernizację, która na pierwszy rzut oka wiąże się głównie z odświeżeniem szaty graficznej. Taka właśnie zmiana przechodzi grupa OLX. Zmiany dotyczą serwisów na całym świecie. Polska oddział ma już ją za sobą. Czy nowy wygląd przypadnie użytkownikom do gustu?

Przyzwyczajenie użytkownika jest czynnikiem, z którym musi liczyć się każdy duży serwis internetowy. OLX jest największą platformą z ogłoszeniami lokalnymi w Polsce. Dlatego też każda wprowadzona zmiana musi być przemyślana i nie może zbytnio zmieniać sposobu korzystania zarówno z serwisu, jak i aplikacji mobilnej. Na szczęście w przypadku strony OLX mamy w głównej mierze do czynienia z odświeżeniem wyglądu. Nowa szata graficzna jest nowoczesna, tj. wpasowuje się w trendy współczesnych serwisów internetowych.

OLX zmiana

OLX przekaże do 100 tys. zł na walkę z epidemią koronawirusa w Polsce

Wprowadzone zmiany dotyczą również aplikacji mobilnej. Tutaj będzie wymagana mała zmiana przyzwyczajeń. Pojawił się pasek umieszczony na dole ekranu, który służy do przełączania pomiędzy wiadomościami, obserwowanymi ogłoszeniami i ustawieniami konta. Może nie każdemu przypadnie to do gustu. Jednak pamiętajmy, że w ciągu ostatnich lat zmieniły się proporcje ekranów smartfonów. Interfejsy aplikacji mobilnych muszą się do takich zmian dostosować.

“Wierzymy, że to zmiana na lepsze. Wszystko, co robimy, robimy po to, by pomagać Polakom dokonywać dobrych wyborów, co zresztą OLX umożliwia od dekady. Od teraz będzie się to odbywać w nowoczesnej, designerskiej wersji. Mam nadzieję, że użytkownicy szybko oswoją się z nową szatą graficzną i polubią nowe funkcje, nad wprowadzeniem których pracowaliśmy długo i skrupulatnie” – mówi Michał Malewski, general manager OLXa.

Nowa odsłona OLXa to również okazja do tego, by pomóc w walce z epidemią koronawirusa w Polsce. Marka przekaże do 100.000 zł na rzecz fundacji Siepomaga.pl (1zł za każde udostępnienie posta), która prowadzi zbiórkę na wsparcie polskiej służby zdrowia w walce z epidemią COVID-19.

Źródło: OLX

Bernard to redaktor naczelny SpeedTest.pl. Jest analitykiem i pasjonatem gier. Studiował na Politechnice Wrocławskiej informatykę i zarządzanie. Lubi szybkie samochody, podróże do egzotycznych krajów oraz dobre książki z kategorii fantastyka.