T-Mobile odwalił swoim klientom niezły numer. Kiedy mój operator odcina mi na przykład dostęp do Internetu, to jestem wściekły. Co prawda, nie wali mi się cały wszechświat na głowę, ale znacznie to utrudnia życie. Zwłaszcza gdy muszę pracować. Nie jestem w stanie jednak sobie wyobrazić sytuacji, kiedy operator telefonii komórkowej odcina mi telefon. I to jeszcze za granicą. Klienci T-Mobile nie tylko sobie wyobrazili taką sytuację, ale odczuli to na własnej skórze.

Użytkownicy telefonii komórkowej, kiedy wyjeżdżają za granice nie kupują lokalnych kart SIM. Mimo że korzystanie z roamingu nie bardzo się opłaca. Ci, którzy zaufali sieci T-Mobile mocno się rozczarowali. Operator bowiem odciął ich od usługi roamingu. Najgorsze jest chyba to, że nie wiadomo, jak ta sytuacja długo potrwa. Skala problemu także nie jest znana. Muszę przyznać, że jestem taką informacją mocno poturbowany. Myślę, że operator powinien przygotować jakąś rekompensatę za taką awarię, chociaż wiem, że operatorzy mają z tym wielki problem.

Pozostaje mieć nadzieję, że problem z roamingiem w T-Mobile zostanie rozwiązany, zanim osoby nim dotknięte wrócą do kraju.

Przemek jest mózgiem operacyjnym SpeedTest.pl. Studiował na Politechnice Wrocławskiej elektronikę i telekomunikację. Zarządza projektami IT, relacjami z klientami oraz nadzoruje procesy rozwoju. Prywatnie zaangażowany w rodzinę, wsparcie różnych działalności charytatywnych i projekty ekstremalne.