Najciekawszą opcją w Diablo III jest Tryb Przygodowy. Tak się składa, że Sezon 14 tego trybu właśnie dobiega końca. Już od 15 września będzie można zobaczyć Sezon 15 w Diablo III.

Każdy nowy sezon to nowa kolekcja dodatków, nowe zadania, zwierzaki, zbroje, zaklęcia. Dlatego wzbudza on tak wiele emocji.

Mimo tego, że czasy świetności Diablo III już są daleko za nami, to otwarcie nowego Sezonu przyciąga tłumy.

Jest to moment, w którym starzy i zapaleni gracze wracają przed ekrany monitorów po kolejną kolekcję zadań. Za niecałe dwa tygodnie rozpoczniemy Sezon 15. Teraźniejszy sezon, czyli czternasty rozpoczął się 15 czerwca o 17:00 czasu pacyficznego w Ameryce Północnej, 17:00 czasu polskiego w Europie oraz o 17:00 czasu koreańskiego w Azji. W tym sezonie programiści Diablo rozpoczęli nowy eksperyment — motywy.

Obecny Sezon nazwany został Sezonem Chciwości.

Przez cały czas jego trwania podwajano liczbę Goblinów Strażników. Oznaczało to, nie mniej, nie więcej, jak to, że każdy napotkany przez nas Gobliny, miał koło siebie towarzysza. Dzięki temu szansa na znalezienie magicznych przedmiotów i łupów wzrosła dwukrotnie. Trzeba było jedna pamiętać o pewnych ważnych zasadach, które znacznie ułatwiały grę.

  • Podwojenie nie wpływało na liczbę goblinów przyzywanych przez Kapliczkę Bandytów, orazgoblinów pojawiających się w „Szczelinach” i w Krainie Chciwości.
  • Zduplikowane portale do Kaprysowa stworzone przez Tęczowe gobliny prowadziły do tego samego Kaprysowa.
  • Nieznośny Huncwot nie był objęty działaniem podwojenia.

Zgodnie z tradycją, także w sezonie 14-stym wprowadzone zostały nagrody w postaci elementów ozdobnych, które będzie można było zdobyć w ramach postępów sezonowych.

Zestaw, który królował, nazywał się Zestawem Zdobywcy. Dostępny były także ramki Tal Rasha, który towarzyszy fanom od początku istnienia Diablo. Możliwe było także odblokowanie kolejnej zakładki w Skrytce, jeżeli jeszcze tego nie zrobiliśmy. Trzeba było wykonać kilka zadań, aby tego dokonać:

  • Ukończyć Szczelinę Nefalemów na 70 poziomie w czasie krótszym niż pięć minut na poziomie trudności Udręka XIII;
  • Ukończyć 60-ty poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo;
  • Zabić Chciwość na poziomie trudności Udręka XIII;
  • Mając poziom 70, zabić Rzeźnika w czasie krótszym niż 30 sekund na poziomie trudności Udręka XIII;
  • Przekuć przedmiot legendarny lub z zestawu;
  • Wzmocnićprzedmiot starożytny za pomocą legendarnego klejnotu o randze 50 lub wyższej;
  • Ulepszyć trzy legendarne klejnoty do rangi 55 lub wyższej;
  • Dokonać dwóch Podbojów.

Jak widać zadań było sporo, ale czasu nie było mało.

Mieliśmy na to kilka miesięcy. Znam jednak takich, którzy uważają, że Sezon 14 mógłby się jeszcze nie skończyć. W sezonie 14 do zdobycie były tez zestawy charakterystyczne dla każdej klasy:

  • Barbarzyńca – Dziedzictwo Raekor
  • Krzyżowiec – Pancerz Akkhana
  • Łowczyni demonów – Wcielenie Marudera
  • Mnich – Zasięg Iny
  • Nekromanta – Całun Mistrza Plagi
  • Szaman – Nawiedzenie Zunimassy
  • Czarownica – Opus Magnum Delsere

Już niedługo rozpocznie się jednak nowy sezon.

Sezon 14 zakończy się w niedzielę, 16 września o 17:00 czasu pacyficznego w Ameryce Północnej, 17:00 czasu polskiego w Europie oraz o 17:00 czasu koreańskiego w Azji. Nie mogę doczekać się newsów z Sezonu 15.

Bernard to redaktor naczelny SpeedTest.pl. Jest analitykiem i pasjonatem gier. Studiował na Politechnice Wrocławskiej informatykę i zarządzanie. Lubi szybkie samochody, podróże do egzotycznych krajów oraz dobre książki z kategorii fantastyka.