Nowinki technologiczne mają do siebie to, że niektóre produkty cierpią na problemy wieku dziecięcego. Dlatego też wiele osób woli kupować dopiero sprawdzone przez innych użytkowników produkty. W tym roku niechlubnym mistrzem pod kątem ilości problemów z wyświetlaczem został bez wątpienia Google Pixel 2 XL. Jednak okazuje się, że Apple również ma pewien problem z nowymi dla siebie ekranami OLED, które zadebiutowały wraz z iPhone X.

Apple wychodzi z założenie, że ich produkty nie są zacofane technologicznie, ponieważ inżynierowie z Cupertino decydują się na wprowadzenie nowego rozwiązania dopiero wtedy, kiedy zostanie ono dopracowane. Dlatego też wyświetlacze OLED dostał dopiero iPhone X. Apple nic nie robiło sobie z tego, że konkurenci stosowali je już od dłuższego czasu. Niestety okazuje się, że iPhone X ma również swoje problemy i część z nich jest związanych właśnie z wyświetlaczem.

Niektórzy użytkownicy skarżą się na zieloną linię przechodzącą przez cały ekran iPhone X.

iPhone X zielona linia

Jest to dość ciekawa przypadłość, ponieważ występuje ona w różnych wariantach. Denerwująca zielona linia może wystąpić zarówno z lewej, jak i prawej części wyświetlacza. Jednak zawsze przebiega ona w pionie oraz od początku do końca ekranu. Przyczyna problemu nie jest znana. W jednej z hipotez wspomina możliwej usterce elektrycznej, która powoduje niekontrolowane zasilanie wszystkich subpikseli w jednej z linii zielonych subpikseli.

Kolejnym problemem jest niedziałający dotyk w niskiej temperaturze.

Powoli zbliża się do nas zima, a to oznacza, że posiadacze iPhone X mogą mieć problemy z obsługą swojego nowego smartfona na dworze. Okazuje się, że nowy flagowiec Apple cierpi na przypadłość polegającą na zaprzestaniu działania panelu dotykowego w temperaturze w okolicach 0 °C. Na szczęście rozwiązanie tego problemu nie wymaga wymiany sprzętu. Apple wie już o całej sytuacji i zapowiedziało, że niedługo zostanie wydana aktualizacja rozwiązująca problem. Nie jest to pierwszy problem ekipy z Cupertino. Wcześniej iPhone 6 miały problem z samoistnym wyłączaniem się na zimnie z powodu nagle rozładowującej się baterii.

Źródło: MacRumors

Przemek jest mózgiem operacyjnym SpeedTest.pl. Studiował na Politechnice Wrocławskiej elektronikę i telekomunikację. Zarządza projektami IT, relacjami z klientami oraz nadzoruje procesy rozwoju. Prywatnie zaangażowany w rodzinę, wsparcie różnych działalności charytatywnych i projekty ekstremalne.